Du är hjärtligt välkommen att bli medlem i Stegeborgs Båtklubb.

Det är väldigt enkelt, du sätter in 350 kr på klubbens Swisha till oss på nummer: 123-625 33 97 alt BG:597-5719

Vi vill veta ditt/era namn, adress, telefonnummer , mejl-adress och gärna vilket typ av båt du har. Vilken din hemmahamn är och annat som kan vara bra information.

Den info som inte får plats (ett problem vid betalning över internet) kan du skicka i ett mail till vår kassör.

Vi förmedlar sedan nya medlemmars adresser till tidningen Båtliv som kommer ut sex gånger per år.

För att visa vilken klubb du tillhör så finns vår fina klubbvimpel att köpa för 135 kr. Vårt snygga emblem (som du ser högst upp till vänster) kan du köpa som dekal i storleken 10 cm för blott 20 kr. Surfa in på medlemsshopen och titta.

Kontakta vår kassör Mia Falk via mail

Stegeborgs Båtklubb skänker även i år 2.500 kr till Sjöräddningssällskapet Arkösund

Som medlem i Stegeborgs Båtklubb har du rabatt hos följande företag.

Medborgarskola 011-139730

Karlsro Marin AB 011-184207

Luftning av segel och E-jolle :)